Hästar hela dagen = BRA!

Har varit på Strömsholm med Ebba idag och kollat på tävlingarna. Vädret hade kunnat varit bättre, men det var trevligt ändå. Sett många fina hästar som man bara ville ta med sig hem. Jag köpte även ett nytt schabrak till min snygging :)

Efter tävlingarna var det stallmöte på schemat, inget speciellt som tog upp. Nog hann man drömma väldigt många gånger under tävlingarna att man hade en sådan fin häst. Väl hemma går man ut i hagen och ser sin egen lilla tjockis som tryker i sig så mycket gräs som möjligt. Nog är han tjock och ganska lat av sig, men han får mig alltid att le och gör min glad, min lilla häst.




Kommentarer
Postat av: Elin

Din lilla tjockis har faktiskt hoppat på stora gräsbanan för några år sen ;) Kan försöka gräva fram några bilder! :)

2012-06-11 @ 15:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0