Imorgon är det dags att avlusta mitt första år på gymnasiet

Shit vad skönt med sommarlov imorgon! Dagen spenderades med klassen och chillade. Vi hade femkamp och allmänt trevligt.

Sigge fick inte ett så hårt pass idag. Jag red barbacka och skrittade ut en sväng med Johanna, galopperade sedan lite fram och tillbaka på en väg. Sigge var duktig, fast blev så jäkla taggad och började bocka så hängde på halsen ett tag och var nära att få smaka på gruset. Snäll häst som stannar i de lägerna :)

Imorgon är det avslutning, sedan blir det väl att chilla på stan en stund med fina vänner innan stallet. På kvällen ska jag träffa vännerna igen för att fira det avslutande skolåret :) Helgen är även fullspäckad med roliga saker! Berättar mer sen :)



Nu ska jag fortsätta fixa mig innan jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0