Och så var det ju det här med rubriker

Måste bara meddela att jag åkte av igår! Har aldrig skrattat så mycket vid en avramling som jag gjorde igår.
 
 
 
Skulle ut och klättra lite så jag hade extra korta läder, travade i jätte högt gräs men så kom det en del i det höga gräset som var kort och geggigt. Enter skulle ju absolut inte gå igenom det utan han stannade och drog ner huvudet för att kolla in gräset. Jag trodde jag kunde parera händelsen men hade inte en chans utan jag gjorde en riktig köttbulle rakt över huvudet på Enter och så stod jag där bredvid honom. Skrattade över att jag hade så många ögonvittnet eftersom jag var nära en väg och gick sedan vidare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0