P.S I love you



Ridningen gick bra. Började att rida med sadel då jag planerade dressyr. Men känner att jag inte alls kommer åt honom när jag har sadeln och han var så himla seg. Så jag tog av den när jag hade värmt upp. Barbacka kommer jag åt honom mycket lättare och får därför fram honom mer också. I slutet var Sigge riktigt framåt och trampade på bra. Galoppen kändes betydligt bättre idag än vad den har gjort sedan han var halt för några veckor sedan. Dock krävde jag inte så mycket av honom i galoppen utan nöjde mig med att han var relativt mjuk i den.




Kommentarer
Postat av: U know me<3

If you really love someone then never give up ;)

Svar: Sant :)
fullblodsmupparna.blogg.se

2012-06-13 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0