Underbara häst!

Red på paddocken idag och kände lite på Sigge. Först ville han inte alls i höger varv, men i slutet var han riktigt fin. För att inte tala om hur fin han blev i vänter varv, jösses säger jag bara vilken fin pålle jag har!<3 Gjorde inga svåra eller speciella övningar, bara basic, men tycker det är viktigt att kolla av de sakerna också ibland. Är nöjd över passet!
 
 
Imorgon planerar jag att hoppa lite. Har inte hoppa sedan den första maj (på hopptävlingen) och är så grymt sugen. Det kommer nog bli mycket grundövningar imorgon också eftersom det var ungefär två månader sedan vi hoppade, men lite ska han allt få jobba också :) Jag berättar mer imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0