Dagens:

Idag hade jag planerat att hoppa lite själv :)
Hade 5 trav bommar på långsidan och sen ett rättuppstående på medellinjen.
.
Enter var hur duktig som helst och han blev verkligen taggad. Kastade sig framåt mot hindret och drog iväg på travbommarna.
En gång när jag skulle lägga en volt framför bommarna slängde han sig över dem istället för att göra en volt och en gång drog han i galopp över dem. Aningens taggad kille ;)
.
Hoppade inte alls högt då jag är så feg. Hehe.. Måste verkligen börja träna mera på det så jag får upp självförtroendet på höjder :)
.
Bjuder på lite halvkassa bilder ;)
.
-
.
.
.
.
.
Höll faktiskt på att åka av två gånger.. Första gången skulle jag runda en kon, blev ett missförstånd och det blev något konstigt stopp/hopp och sen iväg åt sidan. Kände att jag hängde lite löst då...
.
Sen andra gången kom jag efter hindret, jag ville vänster och Enter ville höger. Nära då, men tack vare min snälla häst som tillslut svängde dit jag var påväg och räddade upp situationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0