Dagens :)

Tänkte ta och berätta lite om hur det gick idag :)

Hade ingen tanke på att rida idag då jag inte hade mycket tid på mig och när jag kom till stallet så satt Linda uppe på paddocken och kollade när två andra red. De höll på och hoppade lite smått så då frågade jag Linda om hon var sugen att hoppa lite igen. Såklart fick jag ett ja. ;)



Så fixade iordning Enter och matchade till honom fint då Linda satt i kavaj och vita ridbyxor -hon hade vart och tävlat sin häst tidigare.


Bild från Lindas blogg.

Enter skötte sig kanoners och det verkar som hoppningen även satt sig lite i honom sen i höstas. Det känns kanon :D Då är det bara jag som måste träna upp mitt självförtroende lite ;)
Han lackade ur två gånger och stannade.

När han hade stannat två gånger var Linda på honom mycket med vänsterskänkeln och då hoppade han
kanoners igen :) Han hoppades som högst 80 idag, men Linda tycker att han har en kapacitet för så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0