Duktiga hästar!

Hoppningen gick bra idag och jag är supernöjd över båda hästarna! :) Sigge var suerfin! men dok så rev han två gånger vilket inte alls är likt honom, så det måste vi jobba med. Hade ställt upp 3 hinder på medellinjen (vill bara tillägga att vår padock är jätteliten) och hoppade ur olika vinklar och respentinbågar. Han fick samla ihop sig och mina ben fick jobba massor, men är nöjd över passet :)



Med den andra hästen, Fröken, gick det superbra! Det var första gången jag red henne och är riktigt nöjd. Otroligt stor skillnad jämfört med Sigge, men kände hur nyttigt det är att rida andra hästar, så det var kul :) Hoppade ca 80 cm som högst och det är jag supernöjd med! I övrigt var hon jättetrevlig och arbetsvillig, men krävde lite mer hjälp vid hoppningen än vad sigge gör, men det är inte så konstigt med tanke på att hon är mycket mycket yngre. Kul vare iaf :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0