Härligt värre

Kan man ha önskat bättre väder än vad det varit den här veckan? Sol och plusgrader varje dag. Varje dag har jag tagit av Enter hans täcke så han har fått solat sig lite och sluppit täcket. Men idag är jag väldigt tacksam över att jag inte tog av det då han såg ut såhär när han kom in..
-
Mammas första kommentar när hon såg bilderna var att han såg ut som en ponny.
-
Tusan va härligt det var att rida idag. Drog ut och galopperade på Brunnbyvägen. Härligt väder, bästa Den Svenska Björnstammen på högtalarna och en super mysig häst.
-
Finns en vattenpöl på Brunnbyvägen. Varje gång vi kom mot det tog jag tillbaka honom och han taggade till riktigt ordentligt på det. Sen när han skulle göra sitt hopp blev det nästan alltid pannkaka. Halvhopp blandat med längd galopp. Kul tyckte han det var iallafall.
-
När han blev grymt laddad gick hans rumpa lite snabbare än framdelen, vilket ledde till att han gick lite på sidan. Men han skötte sig väldigt bra idag. Bara massa bus.
Tycker han har en lite väl stor mage just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Jaa precis vad jag också tänkt :)

2012-03-03 @ 22:38:43
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag en tävling om en superfin luva eller en ryktborste :D Kolla gärna!:)



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/march/bloggtavling-1.html

2012-03-03 @ 23:12:08
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0