Big love!

Dagens träning bestod av ett dressyrpass i padocken. Till en början var Sigge jättespänd och höll på och hoppa runt massor, helt plötslig bara flög han in i mitten (vilket inte alls är likt honom), knashästen! Men efter ett tag när jag sysselsatte honom riktigt ordentligt blev han superfin!

Har lagt dressyren åt sidan ett tag nu, har inte haft någon inspiration. Men efter detta pass fick jag tillbaka känslorna jag hade när jag nästan tyckte dressyren var roligare än hoppingen. Åh vilken underbar häst jag har!



Sigge blev riktigt svettig och mina ben var döda, supernöjd över passet! Har fått nya krafter nu så nu jälka ska han bli fin igen och få massa muskler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0