"Sigge är nog den svåraste skolhästen jag har ridit"

Idag red jag med Evelina, en vän till mig som jag inte har träffat på jättelänge. Våra hästar står väldigt nära varandra så vi möttes på mitten och red sedan till några fält vid hennes stall. Sigge var riktigt duktig och lyssnade. Evelina hoppade även upp en liten stund på min lilla häst och jag fick kommentarenn "Sigge är nog den svåraste skolhästen jag har ridit". Började skratta lite, för nog kräver han en del arbete och ändå är Evelina en som jag tycker är riktigt duktig. Så fort det har varit något så har hon hjälpt mig med Sigge, jag vänder mig ofta till henne om råd. 

Berättar mer om dagen någon annan dag för nu ska jag sova. Då får ni även lite bilder :)

 

Kommentarer
Postat av: evelina

du är för gullig! <3

2012-05-23 @ 07:57:52
URL: http://stallmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0