Äntligen anmäld!

Sådär ja, då var jag anmäld till en lokal hopptävling i slutet av november. Det är inomhus så hoppar först en Clearround  på 90 cm, för att känna på honom lite då jag faktiskt aldrig har ridit Sigge i ridhus tidigare, ganska sjukt egentligen med tanke på att jag haft honom i snart 4 år. Så det blir spännande, men tror inte det blir några problem. Sedan anmälde jag mig även till en vanlig 1m (A:0+A:0). Om Sigge kan fortsätta vara så fin som han är nu så kommer det gå galant tror jag! För nu är han finare än vad han har varit på länge. Imorgon hämtar jag även rakmaskinen hos Ebba (vi delar på den) så ska Sigge få bli av med lite päls. Skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0