Shopping

 
Var in på Hööks i tisdags och kollade på vantar som jag skrev tidigare. Såklart kom jag ut med fler saker än planerat eftersom dem hade börjat höstrensning. Det jag fick med mig hem var: 
 
- Vinröda ridlindor
- Mörkgråa ridlindor
- Termoridvantar
- Lammullssulor 
- Hästgodis 
 
Lindorna var två impuls köp, haha. Behöver dem inte egentligen men dem kostade bara 84 kronor styck och man kan aldrig ha för mycket lindor right? ;) 

Så även världens härligaste lädergrimma. Så mjuk och snygg. Tyvärr har jag redan två så det kändes lite onödigt då jag nästan aldrig använder mina vanliga ändå.. 
 
Kul att det inte går att infoga bilder.. 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0