Skit dag

 
Jag är så jävla avundsjuk på ettorna som går på min skola. Dem fick åka till Globen idag, gratis. Med VIP-kort så dem kom backstage. Dem träffade Malin Baryard och Minna Telde samt tog kort med Robert fucking Whitaker. Skojar skolan med mig eller? Dem bjussar på det till ettorna och inte något liknande för oss? Det är snålt. 
 
Nej min dag spenderades istället med en föreläsning om djurskydd i två timmar och visst det var väldigt intressant men det slog ju inte direkt Globen. Sen skulle vi skriva ett info papper om en gnagare. Tog ungefär 20 minuter för min grupp att göra den, men fick vi gå hem då? Nej, då skulle vi sitta kvar till klockan tre. Plus att jag satte mig på ett tuggummi för någon hade lagt det på ett bord. Vem fan lämnar tuggummin på ett bord liksom?? Som tur var skulle dem byxorna endå kastas. 
 
Usch för denna dag. 
 
Imorgon ska Enter skrittas ut, kanske lite trav/galopp om det går men inget hårt då han knappt gått i veckan. Efter insläppet ska jag raka honom igen. Måste även åka till Granngården och köpa foder+snösulor. På måndag kommer hovslagaren och fixar riktiga vinterskor och då ska mamma kanske fixa till Enters man. Han kommer vara väldigt snygg på torsdag! 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0