4.10.12

 
Idag fick Enter en vilodag. Kom till stallet strax efter 5 och hjälpte min kusin lite när hon hoppade. Såg riktigt bra ut, den hästen kan hoppa helt klart. Helt orädd, lite fälttävlanshäst över honom! Därefter hämtade jag inte Enter och Toppen som vankade av och an ute i hagen och ville in. 
 
Mockade och allt sånt innan jag borstade Enter som är en riktig lurvboll just nu. Stod och kliade honom med en gummiborste på öronen vilket han verkligen uppskattade. I helgen ska Enter förmodligen klippas, wiho! 
 
 
Innan stallet så var jag in på Hamre och kollade i ridsportsaffären som finns där. Tycker att det är lite kul att bilder på Enter sitter på anslagstavlan när man kommer in och den har setat där i minst fem år också. 
Kom ut tomhänt därifrån, var på jakt efter ett GlenGordon pannband men hon hade bara kvar två i svart, så får vänta till i mars.. :( Men sparade ju iallafall mina pengar vilket är ett plus. Vi bestämde även att Anna som äger affären ska komma ut och kolla Enters sadlar vilket behövs nu igen :) 
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0