Dressyr nionde oktober

 
Idag kände vi lite på dressyren igen. Enter kändes bra, lyssnade fint men gick emot lite på slutet. Vi gjorde mycket galoppfattningar från skritt idag. Dem funkade mestadels klockrent, det var någon som han inte riktigt ville men alla andra var godkända. 

Ville inte köra för hårt eftersom han är så långhårig, så drygt när han inte torkar på typ 2 timmar när han blir riktigt svettig som han skulle blivit om jag skulle ansträngt honom mera. 
 
På slutet kände jag att jag blev tvungen att vara övertydlig för att han inte skulle gå emot mig och jag avslutade med trav på stora volten utan stigbyglar, där var han riktigt fin! 
 
Matchat och fint! Hahah, grått/vinrött fleeceländtäcke med urtvättat brun/vitt schabrak.. äsch, vi var själva mestadels utav tiden iallafall! 
 
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0