Härlig hästdag!

Hela min dag har bestått av hästar kan man säga. Kom till stallet 8.30 imorse och då hoppade jag direkt in i Annelies bil för att åka vidare. En bil full med 5 tjejer och en häst bak i transporten, behöver jag säga att vi hade trevligt? Tittade när Annelie tränade för Mattias Jansson och fick en del inspiration. Åkte till Sana Nilssons dressyrcenter, jösses vilket ställe säger jag bara!
 
Väl hemma i stallet fixade jag Sigge och gav mig ut i skogen. Red till travbanan och körde lite kondition. Sigge hade så mycket energi och tyckte det var så roligt! Fick knappt stopp på honom, så lät han sträcka ut sig lite. Det behövde han med tankte på att varje pass på paddocken har jag jobbat med att få ihop honom, så detta pass behövde han också! Är helt död i mina ben och imorgon väntar hoppträning. Hårdträning för Sigge nu för tiden, men det behövs inför tävlingen snart! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0