Hästar hela långa dagen!

Dagen började med att vara på Hamre 9.30 för att titta och hjälpa Annelie när hon skulle tävla två av sina hästar. Regnar hela dagen, så det hamnar på den negativa sidan. Annars har dagen varit hur roligt som helst! I försa klassen (av tre) kom Annelie 5:a, bra start i alla fall!

Vid 15.15 hoppade jag in i Annelies bil och åkte med henne till stallet, hjälpte henne ur med hästarna och fixa dem och sedan tog jag in och pysslade med Sigge. Jag var väldigt frusen, Sigge var dygnsur och det regnade fortfarande ute då, så beslutade mig för att hoppa över ridningen idag. Istället fick Sigge lite hö och stå inne och torka.
 
 
Tog några bilder på Sigge idag, men fick inte en enda bra. Dock ska jag försöka få med mig någon till stallet nästa vecka som kan knäppa lite kort när jag hoppar. Är grymt taggad över att hoppa nästa gång efter denna veckas hoppträning för Annelie. Sigge gick hur bra som helst och hoppade en oxer på 1.10 som ingenting, underbara häst!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0