Hoppelihopp

Igår när jag kom hem var jag så fruktansvärt trött att jag inte orkade skriva något. Trots att jag var tröt var jag samtidigt så himla glad efter hoppningen! Hoppade både Sigge och Fröken igår och båda hästarna var hur duktiga som helst! Hoppa studs med båda.
 
 
Fröken kom igång ordentligt och drog snabbt igenom studsserien, tur att hon är kvick upp med benen säger jag bara. Är så glad att jag får chansen att rida den underbara hästen, det är väldigt stor skillnad jämfört med Sigge och jag själv måste tänka vilket jag måste träna upp. Så glad! :)
 
Sigge då! I början red jag inte alls så då blev allt lite osäkert. Men sedan gick det betydligt bättre och jämfört med Fröken, tog Sigge det lugnt genom hela studsserien och visste exakt vad han skulle göra. Sista gången kändes så otroligt bra, då kom han upp i varje språng och var riktigt fin. Min fina häst! På torsdag är en hoppträning för Annelie inplanerad, längtar!
 
Hade det inte regnat när jag red så var planen att kameran skulle åka fram, men det får bli nästa gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0