Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting

Ber om ursäkt för dålig uppdatering från min sida, men har inte haft någon motivtion till att blogga de senaste dagarna. I stallet rullar allt på och snart har vi stått där i en månad, känns som mycket längre! Jag trivs jättebra och Sigge verkar älska att gå på lösdrift och allt funkar bra i hagen.
 
 
Om underlaget tillåter så blir det hoppträning på torsdag. På hästfronten är många roliga sker inplanerade, bland annat följer jag med Annelie när hon ska träna på onsdag, till tydligen ett av Sveriges finaste ridhus eller nåt sånt. Sak samma, roligt ska det bli i alla fall. Dessutom hänger jag antagligen med när hon ska tävla hela helgen, så det ser jag också fram emot! En del planer med Sigge är på gång och idag fick jag en bra möjlighet när det gäller transport och ridhus i vinter. Hoppas på att allt går som det ska!
 
 
De positiva sakerna som händer i mitt liv just nu är dessa saker med Sigge och stallet, så det får jag leva på och försöka koppla bort andra tankar, vilket är lättare sagt än gjort.  
 
Alla bilder är gamla.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0