Rubrik?

Hallå i stugorna. Det var ett tag sedan. Har haft en släng av bloggtorka men nu tänkte jag försöka ta tag i det hela igen, för känner att jag har lite att skriva om nu! 
 
Idag red jag tillsammans med min kusin på paddocken, vi körde lite bomjobb. Upphöjda travbommar och enkla galoppbommar på volt. Gick riktigt bra faktiskt. Hade det vanliga tredelade bettet så Enter blev ibland lite stark mot travbommarna. Men han kändes inte så tittig utan han var bekväm i uppgiften. Gjorde några riktigt snygga galoppfattningar från skritt. 
 
På tisdag är det inplanerat dressyrträning och på fredag är det markarbete, kanske hoppning för Enter. Ser fram emot veckan faktiskt och på lördag blir det en ordentlig långritt med sällskap! 
 
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0