The story of us

Delade paddocken idag med Camilla, som jag har tränat dressyr för, idag. Var helt tom på övningar så frågade om lite tips, fick en rätt simpel övning men som var väldigt nyttig för mig och Sigge. Jag var tvungen att verkligen rida på ytter och inte låta Sigge skjuta ut bogen, samtidigt som det var väldigt lösgörande för Sigge. 
 
Jag gjorde skänkelvikningar på diagonalerna och när jag sedan kom till mitten lade jag en volt och sedan forstsatte på skänkelvikningen. I slutet kom han loss riktigt bra tycker jag och hade en ordentlig framåtbjudning. 
 
 
Är så sjukt taggad inför hoppträning för Annelie imorgon med Fröken!
 
Nu är det dags att plugga matte innan sängen väntar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0