Well hello there!

Just nu är det ju bara 5 hästar i stallet och Enter räknas från och med nu in i pensionärgänget. Det är Toppen, Lilly och Rossi som är 3,3 och 5 år. Sen är det Enter på 13 (snart 14..gaah, gamling) och Pandora som är 20. 

Det är lite segt med så få hästar men endå väldigt skönt att det är så lungt, inget skrik och så. Men lite små läskigt är det när klockan är halv åtta, bäckmörkt ute och man är ensam kvar. Höll på att dö när jag kom ner från höskullen och Toppen mullrade lågt åt mig, haha! 
 
 
Satte mig inne hos Enter med Mumford and Sons på högtalaren medan jag väntade på skjuts hem, mysigare än så blir det inte! :) 
 
/ Ebba 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0