24 September

Just nu sitter jag sliten efter en seg dag och kollar på Breaking News med Filip och Fredrik - Sveriges bästa teve personligheter enligt mig. Tänkte ta i akt och sumera dagens ridpass lite. 
 
Enter var dryg. Tittig och så fort han tyckte nått blev lite tråkigt så fokuserade han bara på dem läskiga hörnen. Men han blev fin på slutet. Jobbade med mycket galoppombyten på en åtta. Inte en så jättestor åtta så han fick bära upp sig själv i svängarna innan han skulle göra ett byte. När han väl fokuserade på det jag ville så var han helt okej men mitt tålamod rinner bort alldeles för snabbt när han håller på och fjantar sig. 
 
Galoppombyten på stubben. 
 
Men alla har en dålig dag och idag hade Enter inte en direkt bra dag, så det är bara att ta nya tag och se att helheten av ridpasset idag var hyffsat bra endå! 
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0