Bara 5 dagar kvar i det nuvarande stallet

Gårdagen bestod av att packa saker, flytta garderober m.m och tog även en sista ritt på en av våra underbara tvåtimmars-runda. Sigge var så underbar och hade sån enrom energi, han bara flög fram men lyssnade samtidigt på mina förhållningar, kunde inte bli en bättre sista ritt på den vägen. Men åter till det jag skulle berätta. Det är nämligen så att jag ska flytta Sigge till ett nytt stall. Anlednigen till att jag flyttar är för att jag vill börja träna för instruktör mer och då jag inte har någon möjlighet att åka iväg varje vecka så flyttar jag istället till ett stall där det finns tränare. Så nu kan jag börja hoppa ordentligt och utvecklas, som jag vill. Ni får höra lite mer om det nya stallet sen och givetvis kommer bilder också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0