Dagens!

Har hunnit göra mycket idag. Har hunnit skriva en hel del på svenskan, hunnit göra massor i kemin, klar med tyskan för denna vecka, börjat på engelskan, läst biologin och pluggat matte. Effektiv onsdag! Plus att jag har mått jättekonstigt hela dagen. Johanna hade Sigge idag, så blev inget stall. Klockan har precis passerat 22 och jag ska nog ta och krypa ner i sängen för att läsa i kemiboken. Det periodiska systemet har blivit min nya bästa vän och kan snart utantill vad klor har för atomnummer och elektronkonfigurationen.
 
I övrigt har dagen varit helt okej, om man bortsett från att jag knappt har kunnat hålla mina ögon öppna. Imorgon går jag mellan 10-14, torsdagar blir nog den härligaste dagen på veckan. Älska mitt schema, btw! God natt, hörs imorgon!
 


Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0