Ingen rubrik

Då min pappa gick vilse när han var ute i skogen och plockade svamp och mamma fick åka ut för att hitta honom så kom jag inte ut till stallet förens vid kanske halv 4 (?) så blev inget avanserat. Tog in Enter, utfodrade med korn och hö som han fick tugga i sig medans jag borstade och fixade, därefter gick vi till paddocken med grimman på och longeringslinan i handen så Enter fick springa av sig lite. Han drog varsin bockserie i båda varven i galoppen. Så fuuuult! 
 
Sen mockade jag boxen medans han stod på gången och käkade lite hö. Han har blivit riktigt duktig med att stå inne själv. Han har verkligen överraskat mig denna sommaren med utvecklingen i hans mognad. 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0