14 april

 
Återigen en söndag har passerat. Känns som veckorna går jätte snabbt just nu och sommarlovet nalkas typ. När jag gjort klart min praktik har jag räknat ut att jag har 26 skoldagar kvar till sommarlovet. Gud, detta kommer gå fort. 
 
Vi hade tydligen fått skäll för att vi red där vi red igår. Tydligen hade våra hästar efterlämnat sig stora hål i grusvägen och hela vägen var också tydligen förstörd. Alltså whuuut. Visst blev det hovavtryck på vägen men det lät som vi hade skapat största avgrundshål typ. Så nu ska vi inte rida på den vägen längre för att undvika att den där bonden blir arg på oss. 
 
Idag red jag ut med Cissi i 50 minuter. Blev bara skritt idag också och Enter skötte sig jätte bra, skrittade mycket mer avslappnat och lyfte inte sådär på bakbenen som han gjorde igår. Imorgon ska jag nog trava lite tror jag. Så sugen på att komma igång igen. Igångsättningar suger. Ska dem göras ordentligt ska dem vara lika långa som själva vilan, för Enter alltså 3 veckor. På tisdag har han rört på sig varje dag i en vecka så vi är på gång. 
 
Söndagsrutiner. Packa höpåsar för fem dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0