15 april

 
Idag travade jag på min häst igen för första gången på tre veckor. Även fast det började regna när jag skulle sitta upp så gjorde det inget för det var så kul att få trava honom igen. Red bara i 15 minuter men då travade jag i kanske någon minut i varje varv och sen var det bara skritt resten.
 
Han är verkligen helt orädd för vattenpölen som blir på paddocken i mitten och kan enkelt trava igenom den. Han brukar vara livrädd för den där pölen och han kan absolut inte gå igenom den utan skänkel av mig. Nått har hänt under vintern. Inte mig nått emot, skönt om han kan vara lite mer säkrare och orädd. 
 
 
Imorgon ska jag trava igen, kul. Hoppas allt rullar på nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0