7 april

Detta var Enter idag.
 
 
Helt full med lera på hela kroppen och då menar jag verkligen hela. Sen hade dem tydligen sprungit i hagen så benen var fulla med lera enda upp i ljumskarna. Väldigt kul att borsta, eller inte. 
 
Tog sin tid att borsta Enter idag, fick nästan användning för alla borstar jag äger men endå så är han ju hur dammig som helst. Fick iallafall bort väldigt mycket päls. 
 
När han var färdigborstad så gick vi iväg på en promenad i skogen. Var lite halt på vissa ställen för mig så jag halkade omkring men Enter klarade det helt okej med sina fyra broddar i varje hov. Han var lite på men det är förståeligt när han stått i två veckor och så blåste det lite grann som alltid gör han trippig. När vi kom tillbaka gick vi upp på paddocken och lekte lite, inte så länge men lite så han fick tänka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0