And tonight, I'll fall asleep with you in my heart

Idag skulle jag egentligen ha hopptränat, men det blev framflyttat till lördag. Jag har sjukt mycket i skolan så idag får jag nog tyvärr stanna hemma från stallet och i stället borra ner mitt huvud i en engelskatext som ska in imorgon och sedan tillbringa resten av kvällen tillsammans med min mattebok inför provet imorgon. Det är fint väder och även om de senaste passen inte har gått så bra för Sigge och mig så skulle jag så gärna vilja åka till stallet för att krama om Sigge, skulle så väl behöva det nu när tankarna går åt alla möjliga håll. Men det är bäst att fortsätta plugga så jag blir klar någon gång.
 
 
Drömmer mig bort till Qatar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0