Du, bara du!

Det finns en person i mitt liv, som jag aldrig någonsin vill förlora. Denna person finns alltid där för mig, får mig alltid att se saker positivt och får mig alltid att le oavsett hur en situation ser ut. Denna person har lärt mig att ta vara på livet, se vad som är viktigt och framförallt, lärt mig vad älska innebär. Denna person stöttar mig i alla lägen och är någon som jag alltid kan gå till, som jag kan prata om allt med.
 
Utan dig är jag inget och är så glad att jag har dig! Du finns i mitt hjärta, du gör mig hel. Jag lovar att jag alltid kommer finnas här för dig, precis som att du finns för mig, jag ska göra allt jag kan för att du ska må bra för jag mår som bäst när du ler!  Du är mer än en vän, mer än min bästa vän, du är den jag alltid vill vara med, oavsett vad! Jag älskar dig<3
 
 
Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå, när du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag, utan dina andetag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0