I said I love you and I swear I still do

Eftermiddagen har bland annat spenderats tilllsammans med matteboken, annars har jag bara tagit det lugnt framför datorn och försökt sysselsätta min syster, haha. Nu ska jag fortsätta plugga lite innan middag och lördagsmys med familjen. Det blir en tidig kväll för min del, imorgon ska jag nämligen vara i stallet kl 6 på morgonen för att åka med Annelie på tävling, sova i bilen eller vad? Blir nog kvar på tävlingen ett bra tag och efter det ska jag rida Sigge. Har jag någon ork kvar efter det så står akolarbete på schemat som vanligt.
 
Förresten så måste jag fråga, är det någon av er som läser Havrepappans blogg? Läste nyss de senaste kapitlerna ur hans så kallade bok. Känner igen en del saker som jag kopplar till mig själv medan andra delar inte riktigt stämmer in på mig, men så roligt att läsa ur en icke-hästmänniskas perspektiv på hästtjejer. Det ligger nog en hel del sanning i det han skriver om och det skrämmer mig faktiskt lite. Är det så hemskt att leva med en hästtjej, egentligen? Visst, det står även om positiva saker med en hästtjej men de negativa... jösses, det skrämmer mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0