Välkommen helg!

Äntligen är denna skolvecka över! Nu är det bara si sådär 8 veckor kvar eller något med minst lika mycket att göra, helvetesveckor... Sen är det sommarlov!
 
Nu ska jag äta lite och byta om innan mamma kommer hem från jobbet och jag kan ta mig ut till stallet. Troligen kommer jag övningsköra ut, precis som jag har gjort de senaste gångerna. Körde även till skolan imorse, stolt i morgontrafik! Känns lite trist att jag inte åkte till stallet igår när det var fint väder utan får istället dagens kalla och gråa väder. Men det är inte mycket att göra åt, imorgon ska jag hoppträna och eventuellt åker jag till Skästa nästa vecka också, så jag får någon ordning på Sigge innan tävlingen. Börjar känna mig lite stressad över det nu då han inte är i den bästa formen. 
 
Vi hörs sen! Ha det bra allihopa! :)
Haha hittade en gammal bild från 2006 från när jag red på ridskola. Bilden är från ett ridläger jag var på, det var sista dagen och vi skulle ha hopptävling. Det där var min favorithäst då, Målina, saknar henne faktiskt lite, men nu har hon gått i pension. Inte var man särskilt stor då inte, Målina var/är en c- eller d-ponny, kommer inte riktigt ihåg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0