12.39

Vaknade tidigt imorse av mig själv och har hela fm pluggat till körkortet. Min moppe startar inte så vi måste köra den till verkstaden, vilket innebär att jag inte kan ta mig själv till stallet nu utan måste få skjuts. Väldigt irriterande då jag ibland får vänta till sent på kvällarna för att mina föräldrar jobbar. Suck! Så nu längtar jag ännu mer tills jag har mitt körkort i handen.
 
Igår red jag till travbanan med Sigge, han var pigg och glad. Red inte så hårt utan ville ha ett pass där när han känner att det bara är lätt och inte blir trött, men fin var han! Idag blir det antagligen paddocken eller liknande då Ebba följer med mig ut.
 
Gamla tider!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0