Det är bara i ordboken som lön kommer före möda.

Kom precis hem från körskolan, inte många lektioner kvar nu. Och på söndag fyller jag 18!!!!! Livet leker, jag mår som allra bäst och trivs väldigt bra med mitt liv. Det är saker inplanerade heeela tiden känns det som så någon tid för vila finns det inte gott om. Skolan har dragit igång ordentligt och jag har en tuff höst framför mig med matte 5, kemi och alla möjliga kurser. Jag läser 200 poäng mer under hösten, men det betyder att jag förhoppningsvis får en lite lugnare vår och i övrigt tycker jag faktiskt att det är skitkul med skolan och ser fram emot de kurser jag har valt att läsa.
 
 
På hästfronten händer en hel del saker som jag håller lite hemligt tills vidare. Annars rullar allt på, Sigge rids och hålls igång. Nästa vecka åker vi på en pay&jump på onsdagen och söndagen den 8/9 är det hopptävling för Sigge och mig. Nu på fredag är det dags för hoppträning igen vilket ska bli väldigt roligt!
 
Dags att fortsätta plugga, imorgon väntar både skolfotografering och mössprovning - studenten är inte långt borta! Ska även ta tag i lite viktiga mail och påbörja ett annat projekt som jag planerar, jag har bara väntat på att jag ska bli 18 år först, men tänkte börja tjuvstarta lite.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0