Livet går inte ut på att få bra kort på hand, utan att spela bra med dem du har fått

Har fullt upp om dagarna och därför har uppdateringen inte varit på topp. Dagarna består bland annat av körlektioner, körkorts-plugg och en hel del hästar. Tisdagen och gårdagen spenderades i Sundbyholm för tävling. Var borta nästan 12 timmar båda dagarna, men jag klagar inte! Det är alltid lika roligt och när man dessutom får träffa lite kändisar så är det extra roligt! :)
 
Nästa vecka är bilskolan uppbokad tre gånger, på torsdagen sticker jag till Skästa och tränar för Louise Haaga (wiii!!) och under helgen sker en speciell sak som förblir hemlig på bloggen tills jag vet mer om det. Åh det ska bli så otroligt roligt men samtidigt känner jag som en klump i magen över det, eller snarare konsekvenserna av det. Nåja, tills dess ska jag leva livet liksom alla andra dagar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0