Om du önskar att dina drömmar ska gå i uppfyllelse, får du inte sova för länge

Slutade skolan vid 13 idag och sitter just nu tillsammans med min fina körkortsbok. Pluggar teori för fullt innan jag ska sticka till stallet. Igår red jag ett härligt barbacka-pass. Sigge var stel som en pinne i början, men hade bestämt mig för att få loss honom och jag gav inte upp förrän  jag hade fått igenom mitt mål. Han blev riktigt fin i slutet faktiskt, det är sådana pass som ger en ännu mer motivation också, att allting går, även om det kändes som en omöjlighet i början att få honom mjuk.
 
Nu måste jag fortsätta plugga, dagarna flyger förbi och jag får inte rum med allt som jag borde göra, har massor av saker som ligger på hög men som skjuts framåt hela tiden.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0