Tajt tidsram

Uppdateringen ligger inte på topp från min sida, utan blir mest då och då känner jag. Idag har jag varit i full gång sedan ca 7 imorse och de andra dagarna brukar se likadana ut. Dagen har bestått av avslutning på sommarlovsentreprenörerna där jag har sommarjobbat och även svarat på viktiga mail samt ringt minst lika viktiga samtal under kvällen. Resterande dagar i veckan är fullbokade - på fredag ska jag rida Fröken också, på lördag håller jag alla fingrar och tår och hoppas på att allt går som jag vill (vad som händer får ni veta mer om sen) och på kvällen ska jag träffa Fahrim + vänner. På söndag blir det stallet och senare rullar jag iväg på hemligt uppdrag, åh jag vill verkligen att allt ska gå bra nu!!!
 
Så fort jag vet mer om allting som är på gång nu så lovar jag att berätta allt, men tills dess får ni vara lite nyfikna och ha tålamod.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0