18.25

Imorse ringde klockan som vanligt och jag rullade till stallet direkt på morgonen. Tog direkt in Sigge och Attityd och spolade deras ben då hovslagaren skulle komma. Direkt när jag stängde av vattnet och var klar så rullade hovslagarens bil in på stallplanen, det kallar jag tajming! 
 
Attityd vad supersnäll att sko och gjorde ingenting, så himla skönt att det inte var några problem och hovslagaren sa att Attis hade fina hovar så det var väldigt skönt att höra! När Attis var klar fick han gå ut i hagen och så fick Sigge en ny sko, då han hade tappat en. Därefter fick Sigge stå inne en stund och äta lite extra mat medan jag mockade och fixade allt till Attityd. När allt var klart släppte jag ut Sigge och fodrade lösdriften innan jag var tvungen att åka hem. 
 
Väl hemma hoppade jag in i en dusch och kastade i mig lite lunch innan jag började skolan 14.10. Alltså shit vad skönt det ska bli nästa termin när jag kommer börja 14.10 och bara ha en enda lektion på torsdagar, tack vare att jag har gjort klart matten. 
 
 
Nu sitter jag och skriver på en inläming som ska in imorgon, har ätit pannkakor och en blandning mellan julmusik och andra låtar strömmar från min dator. Rätt mysigt ändå. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0