2013-12-11

Idag skyndade jag mig till stallet efter skolan för att hinna mocka och fixa allt till Attityd innan veterinären kom. Idag skulle nämligen Attis vaccineras och han var så snäll så. Attityd är så himla social och nyfiken på precis ALLT, han ska hela tiden vara med och titta, gärna i mitten så att alla kan se och klappa på honom också. När veterinären kom skulle han såklart genast fram och hälsa på henne och allt var så spännande enligt honom.
 
Idag fick jag en förfrågan om jag och Attis har lärt känna varandra lite grann än och om vi tycker om varandra, och i samma ögonblick ställer sig min stora skimmel och slickar mig i bokstavligen hela ansiktet. Han älskar verkligen att pussas den hästen! Och som svar på frågan så är jag supernöjd med Attityd och är glad att jag köpte just honom!
 
 
 
Imorgon bitti kommer äntligen hovslagaren ut till Attityd, hans skor sitter inte speciellt bra så nya skor är efterlängtade. Sigge har även lyckats tappa en av sina skor så tänkte be hovslagaren slå på en ny på gammelgubben så han kan gå ordentligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0