28 december


Hej på dig bloggen, det var längesen vi senast sågs men kände för att titta in och se hur du hade det för en gångs skull. Droppar ett snabbt inlägg när jag endå är i farten. 
 
Enter har under den senaste månaden haft lite vintervila, dels för att vädret gjort att motivationen har dalat. Vissa dagar har det varit hårt i marken för att nästa dag varit lite halv mjuk och några dagar senare har leran dominerat överallt. Avskyr lera på min lilla skimmel. Sen har det ju varit en vecka av firande med både släkten med massa mys och vännerna med sena kvällar på krogen. 
 
Enter har även fått börja gå tillsammans med Toppen och Galaxy igen då Tasty fått boxvila på grund av en spricka i hoven. Dock hörde jag att hon skulle få börja gå ut igen snart så då får vi se hur det blir igen. 

Eftersom jag var på det sista julfirandet idag så har jag planerat att sätta igång honom imorgon. Nu är det bara nyårsafton kvar innan allt återgår till det normala igen. Men iallafall, imorgon blir det nog en skogstur i Stora skogen med kanske lite trav om Enter håller sig lugn.
 
 
Igår hade jag och Enter vår årsdag. Hela 6 år har vi hängt ihop nu. Jösses tänk att jag var en liten 12 årig skitunge när jag fick hem honom och han ett 8 årigt nervpaket. Men båda har vi utvecklas och står nu stadigt med fötterna på jorden och tacklar allt tillsammans! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0