Film från vår första träning på Skästa

 Här kommer en film av de snuttar jag har från min och Attitys första träning tillsammans som inte var på hemmaplan. Filmen är från några veckor sen, men bättre sent än aldrig. Är faktiskt väldigt nöjd över träningen med tanke på att jag hade haft honom i ca 3 veckor där, att det var första gången vi ens åkte iväg någonstans tillsammans och första gången i ridhus tillsammans.
 
Det är lååångt ifrån perfekt och som ni ser kommer jag rätt tokigt ibland men han är så himla snäll och hoppar i alla lägen, en toppenhäst! Eftersom jag inte kan så himla mycket än heller så ville jag ju ha en häst som just hoppar i alla lägen för att jag ska lära mig. Som ni även ser var han lite pigg i början, första linjen skulle vi rida på 6 och 7 galoppsprång, han gick på 5 och 5 språng... Men kul var det och det tror jag Attis också tyckte! 
 
Nu får ni i alla fall se honom på film och inte bara på bild :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0