God jul!

Kanske aningen sent, men hoppas ni alla har haft en riktigt trevlig jul! Det har jag haft i alla fall, började dagen tidigt med att åka till stallet för att sedan fortsätta den hemma hos min syster med god mat, paketöppning och alltmänt trevligt! Har ni fått några fina julklappar då? Jag fick bland annat nya ridstövlar (vinterstövlar), mössa och vantar till stallet, kläder, pengar och vääääärldens finaste halsband av Fahrim. Dessutom räknas ju Attityd som min julklapp så ville egentligen inte ha något mer eller förväntade mig det, så det var över förväntan faktiskt. 
 
Idag vill jag även passa på att gratta världens bästa Fahrim som fyller 19 år, eller ska jag kanske säga fyllde? Dagen är ju snart slut. Hur som helst så är nu den finaste människa i min närhet 19 år nu!!!! :D Vi firade det tillsammans igår och ska kanske träffas imorgon. 
 
Grattis igen bästa du!!! :D<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0