Man måste dö några gånger innan man kan leva

Just nu sitter jag och lyssnar på massa bra musik samtidigt som jag fixar lite saker som har legat på en hög. Nu ska jag fixa klart ett tidsinställt, en film från min och Attityds första träning tillsammans på Skästa för Louise Haaga. Så håll koll när den kan komma upp! :)
 
Därefter ska jag vattna blommorna och sedan slå in lite julklappar, mysig kväll faktiskt! Kan ni fatta att det är julafton i övermorgon??! Jag kan då inte det och har inte minsta julkänslorna. Jag vill mest att det ska frysa i marken och sedan komma minst 4 dm snö!
 
Världens bästa och finaste! <3
 
Ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha! Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0