Nyår

God morgon på er! Jag var som vanligt uppe tidigt imorse för att åka till stallet, men det blev framskjutet så åker dit till ca 12 istället. Nu hr klockan passerat 10 och jag tänkte faktiskt ta tag i lite skolarbeten, som jag började med igår. När jag kommer tillbaka till skolan efter lovet väntar seminarium och inlämningar så ingen vila här inte. Måste förbereda mig inför ett seminarium om arbetsmiljö och lagar, skriva på en rapport i biologin, min rapport inom gymnasiearbetet och så vidare. 
 
 
Vad har ni för planer idag då? Jag sticker som sagt till stallet om ett tag och då väntar en nyårsritt med Annelie och mest troligt en maaaassa galopp i full fart, love it! Men tänk vad underbart det hade varit om det var snö också. Hur som helst så ser jag fram emot det. Efter stallet ska jag hem och ikväll firar jag in det nya året tillsammans med familjen. 
 
2013 har varit ett riktigt bra år tycker jag men ska se till så att 2014 blir ännu bättre om det nu är möjligt! :) GOTT NYTT ÅR på er!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0