When everything's wrong, you make it right

 
 
Nu när jag har en till häst så blir det att jag inte hinner spendera lika mycket tid på Sigge. Av den anledningen så har jag två tjejer som hjälper mig med honom, fast han står kvar hos mig och jag har full uppsikt över honom hela tiden, vilket känns skönt om det skulle hända något. Jag träffar Sigge varje dag såklart och hälsar alltid på honom, men det blir inte att vi två spenderar så mycket egen tid tillsammans längre, tyvärr.
 
Idag skulle jag som vanligt gå ut i hagen och titta till min gamla gubbe. Han kom på en gång jag ropade och verkar njuta lika mycket som jag gör av våra stunder tillsammans när det bara är han och jag. Vi stod länge för oss själva i hagen och trodde aldrig att han skulle sluta pussa i hela mitt ansikte, haha han är för härlig den hästen!
 
Attityd har fått en vilovecka och kommer även mest troligt få vila även nästa vecka, på grund av underlaget och dessutom sitter alla hans skor väldigt löst så då vill jag inte rida och riskera att han tappar. Saknar ridningen och har känt mig allmänt nere denna vecka.
 
Ingen kommer någonsin kunna ta Sigges plats i mitt hjärta!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0