18 februari

 
 
Idag slutade jag lite tidigare eftersom min idrottslektion blev inställd och vi kunde då kasta om i lektionerna och sluta tidigare! Hann då ut till stallet vid halv fyra ungefär och kunde rida ut. 
 
Direkt när jag kom ut så hämtade jag hjälmen, benskydd, tränset och gick till hagen. Satte på allt där det skulle och sen bar det av på en barbacka tur tillsammans med min bästa vän. Det är så mysigt att rida barbacka även fast jag alltid är nära på att åka av. 
 
Vi red runt lite i skogen och sen red vi ut på ett fält där vi tog lite galopp. I galoppen gick det hur bra som helst men jag kunde verkligen inte sitta i traven. Höll på att skumpa av hela tiden. Stackars häst. Men så ville han ju hela tiden dra i traven så fick bli lite bestämd och då lyssnade han bra. Efter det skrittade vi tillbaka i skogen och hem. 
 
Enters outfit
 
När vi kom tillbaka såg jag att vi hade tappat ett skydd.. buhu.. 
 

/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0