Alla hjärtans dag

När jag kom till skolan idag blev jag kallad till receptionen, blev först jätterädd att det hade hänt något. När jag kom dit så sa skolans receptionist att det hade kommit ett bud till mig och tog fram en påse. Snacka om att jag blev förvånad. I påsen fanns en jättefin ros och en stor merci-ask med choklar, samt en jättegullig lapp. Har jag väldens bästa pojkvän eller har jag väldens bästa pojkvän? Det gjorde min dag, verkligen!
 
Satt kvar i skolan och pluggade efter att jag slutade vid 14. Efter det mötte jag upp Fahrim för god mat, snabb titt på ett museum och sedan realx på ett spa. Riktigt mysigt måste jag säga, nog den bästa alla hjärtans dag jag någonsin haft!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0