Sigges schema v.6

Måndag: Dressyr. Ska trimma på vallen så gott det går för underlaget. De senaste dagarna har det tydligen varit väldigt bra där så hoppas på att det är det även imorgon.
 
Tisdag: Dressyr. Har inte så mycket tid på mig så tänkte försöka rida väldigt effektivt men så han förhppingsvid blir lite trött.
 
Onsdag: Jogga. Han ska få ett lugnare pass, fokus på att han ska vara i lång och låg form och bara mjuka upp sig.
 
Torsdag: HOPPTRÄNING!!! Längtar som tusan, åh vad roligt det ska bli! Sist jag hoppade var v.50, så kommer inte köra så jättehårt med honom utan mer att han ska få komma igång. Sedan är det en till hoppträning v.8, så då kan man köra mer då istället är min plan.
 
Fredag: Vila. Sigge ska i alla fall få en lugn dag efter träningen, men om jag kan komma ut så är min tanke att skritta och jogga honom lite lätt om han har lite träningsvärk, vilket jag tror så otränad som han är.
 
Lördag: Uteritt
 
Söndag: Uteritt
 
 
Måste säga att på hästfronten är jag grymt taggad inför denna vecka, som jag har längtat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0